Krikke Culinair pakt groots uit tijdens HorecaEvenTT 2020
Natuurlijk ligt de historie van Krikke Culinaire Groothandel sinds 1951 in het slagersvak, maar ook voor een vegetarische cajunburger of veganistische bieten- of avocadoburger kun je goed bij hen terecht. Salesmanager Marco Braam krijgt veel vragen van horecaondernemers over de inpassing van dergelijke nieuwe gerechten: “Wij kunnen de chef prima faciliteren en adviseren bij de menukaart, bijvoorbeeld met rekenmodellen die aangeven welke producten het goed doen.” Tijden veranderen, maar de essentie van Krikke uit Grou - met 28 medewerkers - blijft maatwerk, stabiele kwaliteit en service.
Dagelijks levert het familiebedrijf vanuit die filosofie producten van de beste leveranciers aan met name hotels, restaurants en cateraars in de regio Noord-Nederland. En naast het - vaak regionale - smaakvolle product uit eigen Vleesatelier betreft dat ook brood, zuivel, tapas, snacks en non-foodartikelen.
Op HorecaEvenTT 2020 pakt Krikke wederom groots uit met een foodplein, waarin beleving en proeven centraal staat. Naast het eigen Vleesatelier werken ze daarin live samen met partijen als LA Streetfood (met o.a. vega(n)producten), De Heeren van Loosdrecht (luxe croquetten), The Bread Company en De Jong’s IJs. Ook demonstreren ze de Dry Aged-kast, die niet alleen vlees optimaal laat rijpen, maar ook gasten visueel een goed beeld geeft van het ambachtelijke slagersvak.
Wij verwelkomen u graag tijdens HorecaEvenTT 2020 op standnummer 1280
Meer berichten