Bestelmar verbetert bestellen in de horeca
Het mobiele platform Bestelmar biedt horecagasten de mogelijkheid om met hun eigen smartphone bestellingen te plaatsen. De gebruiker ervan hoeft enkel zijn of haar smartphone op de menukaart te leggen om zonder tussenkomst van personeel een bestelling rechtstreeks in het gekoppelde kassasysteem van het etablissement te plaatsen. Gasten hoeven geen app te downloaden en hoeven zich niet te registreren. Bestelmar verhoogt het bestelgemak, versnelt het bestel- en bedienproces en werkt omzetverhogend.
Volgens ontwikkelaaFrans Hoekstra van Bestelmar zijn er de afgelopen jaren verschillende mobiele 'zelf bestel initiatieven' geweest voor de horecabranche die het grote publiek niet hebben bereikt. Hij denkt een mobiele besteldienst te hebben ontwikkeld die wel aan gaat slaan. "Grootste ergernis in de horeca is het lange wachten op de bediening en door het tekort aan goed horecapersoneel wordt dit er niet beter op", aldus Hoekstra. Drie jaar geleden is hij begonnen aan zijn mobiele besteldienst Bestelmar die op het punt staat om te worden gelanceerd. "Het idee achter Bestelmar is dat het bestellen en bedienenvlotter verloopt, wat in principe de ervaring voor zowel gast als personeel ten goede zou moeten komen. Bestelmar draait op een webbrowser waar de gast geen app voor hoeft te downloaden. Dit is één van de voordelen ten opzichte van soortgelijke initiatieven.", aldus Hoekstra.
Vanuit het kantoor in Leeuwarden wordt er door het ontwikkelingsteam nog hard gewerkt aan de laatste voorbereidingen voor de introductie. Bestelmar is aanwezig op de komende Horeca EvenTT op
standnummer 3810 die van 11 tot en met 13 februari wordt gehouden in de TT-Hall te Assen.
Meer berichten